loading...
کافه دیزاین
امیر صادقپور بازدید : 615 جمعه 30 آبان 1393 نظرات (2)

فقط کافیست با یک پیامک به شماره زیر جهت سفارش خود اقدام و ابعاد بنر مورد نظر را به همراه متن دلخواه و تصاویر دلخواه خود به ایمیل ما ارسال نمایید و بعد از حداکثر دو روز بنر مورد نظر را در ایمیل خود دریافت نمایید .


amir.sadeghpour69@gmail.com

0930-615-6660

پس از اتمام کار جهت دریافت فایل خود هزینه سفارش را از طریق درگاه پرداخت، پرداخت نمایید. در صورتی که بنر شما نیاز به اصلاح و تغییر داشته باشد تا حداکثر دوبار به صورت رایگان تغییرات اعمال می شود.

امیر صادقپور بازدید : 223 دوشنبه 01 دی 1393 نظرات (1)

برای طراحی بنر فلش و طراحی بنر گیف برنامه های زیادی وجود دارند، اما قبل از هر چیز باید مشخص شود که هدف شما از انجام این کار چیست؟
دو گروه از افراد وجود دارند که ممکن است تصمیم به طراحی بنر فلش و یا طراحی بنر گیف داشته باشند:
1) افرادی که میخواهند این کار را به عنوان یک شغل ادامه دهند.
2) افرادی که میخواهند محصول و خدمات خود را در اینترنت تبلیغ کنند، اما علاقه ای به هزینه کردن برای طراحی بنر خود ندارند و خودشان میخواهند این کار را انجام دهند!!!

به همین منظور ابزارهای مختلفی وجود دارد تا هر یک از افراد بسته به نیاز خود به سمت آن بروند و طراحی بنر فلش یا بنر گیف را انجام دهند.
1) ابزارهای حرفه ای برای طراحی بنر فلش و طراحی بنر گیف:
● برای طراحی یک بنرحرفه ای و خوب فلش که دارای سناریو، اجزای حرفه ای، افکت های خوب و مناسب، جذابیت و زیبایی باشد و بتوان به تمام اجزا دسترسی داشت و بتوان آنها را ویرایش کرد تنها یک نرم افزار وجود دارد: Adobe Flash CS
● برای طراحی یک بنر گیف حرفه ای و جذاب هم نرم افزارهای زیادی وجود ندارد، تنها نرم افزاری که به شما امکانات فراوان طراحی، افکت های جذاب و زیبا، ابزارهای کاربردی و منحصر بفرد میدهد نرم افزاری نیست جز Adobe Photoshop

2) ابزارهای غیر حرفه ای و دمه دسته برای طراحی بنر فلش و طراحی بنر گیف:
● ابزارهای طراحی فلش بنرعلی رغم اینکه افکت های زیادی دارند، اما در صورتی که شما دارای یک ایده منحصر بفرد برای طراحی بنر خود می باشید اصلا مناسب نیستند چرا که بسیار محدود هستند و تنها برای کار با عکس و نوشته طراحی شده اند:
Aleo Flash Intro Banner Maker
KoolMoves
Anim-FX
123 Flash
SwishMax
● ابزارهای طراحی بنر گیف معمولا خیلی سطح پایین هستند، در حقیقت اکثر آنها کاری که انجام میدهند پشت سر هم چیدن فریم هایی است که شما از قبل در نرم افزاری مانند فوتوشاپ طراحی کرده اید و سپس این نرم افزارها فریم های بنر طراحی شده را پشت سر هم و با افکت ها و جلوه های مختلف پشت سر هم میچینند و به شما تحویل میدهند:
EximiousSoft GIF Creator
Easy GIF Animator
Bannershop GIF Animator
GIF Creator
Blumentals Easy GIF
استفاده از هر کدام از این نرم افزارها، چه برای طراحی بنر حرفه ای و یا برای انجام یک کار سریع و دمه دستی نیاز به ایده، سلیقه، خلاقیت و فکر دارد، امیدواریم از این ابزارها به بهترین شکل استفاده کنید و بنرهای خوب و زیبایی داشته باشید، در صورتی که نیاز به کمکی داشتید بنده برای کمک به شما آماده خدمت هستم.

امیر صادقپور بازدید : 231 دوشنبه 01 دی 1393 نظرات (0)

یکی از انواع بنرهای محبوب، بنرهای گیف میباشند. بنرهای گیف به دلیل سرعت بالا و نمایش آن در تمام دستگاه ها از محبوبیت بسیاری برخوردار هستند، اما با این حال دارای محدودیت هایی نیز هستند.
ما در اینجا میخواهیم به بررسی 5 نکته که درطراحی بنرهای گیف کاربرد و استفاده دارند اشاره کنیم:

1) جعبه رنگ خود 128 رنگ انتخاب کنید: در بنرهای گیف هر چه تعداد رنگ ها و طیف رنگی ای که آن را پوشش میدهد بیشتر باشد باعث افزایش حجم بنر میشود، پالت 128 رنگ دارای تعداد رنگ های مناسبی میباشد که اگر رنگ های خود را درست انتخاب کنید هیچ مشکلی در حجم بنر و زیبایی آن نخواهید داشت.

2) از رنگ های تخته ای Solid استفاده کنید: در طراحی بنر گیف سعی کنید از رنگ های دارای طیف رنگی وسیع که دارای سایه و گرادینت می باشند استفاده نکنید چراکه خواه ناخواه در هنگام خروجی گرفتن از کیفیت آنها کاسته میشود و از زیبایی بنر شما میکاهد.

3) از عکس استفاده نکنید: سعی کنید در طرح هایی که برای بنر گیف استفاده میکنید از حداقل تعداد عکس ممکن از محصولات و خدنات آن شرکت استفاده کنید، چرا که در هنگام گرفتن خروجی نهایی در صورتی که تمایل به داشتن عکس های با کیفیت باشید حجم بنر شما به طرز باورنکردنی ای زیاد میشود و در صورتی که کیفیت عکس ها را در جهت پایین آمدن حجم بنر کم کنید باعث کاهش زیبایی بنر میشود.

4) تعداد فریم های خود را کم کنید: هر چه تعداد فریم های شما در طراحی بنر گیف بیشتر باشد سرعت و نرمی حرکات بنر شما زیباتر دیده میشود اما این امر باعث افزایش حجم نیز میشود، اما اگر میخواهید این کار را انجام دهید و برای نرم شدن حرکات خود از تعداد زیادی فریم استفاده کنید سعی کنید پس زمینه خود را ثابت نگه داشته ئ آن را تغییر ندهید، سپس میتوانید تمام عناصر داخل صفحه را به راحتی متحرک کنید.

5) از طراحی فلت استفاده کنید: بعد سالها دوباره استفاده از طراحی فلت رو به رشد میباشد، طرح هایی مانند ویندوز8 که از رنگهای سالید و آیکونهای فلت استفاده میکنند، استفاده از این نوع طراحی در بنرهای گیف علاوه بر زیبایی خاصی که به بنر شما میدهد شما را به هیچ وجه در انتخاب رنگ و حرکت ها دچار مشکل نمیکند.

اگر در طراحی بنر گیف خود این موارد را در نظر بگیرید حتما محصول نهایی شما بنری زیبا و جذاب میشود.

امیر صادقپور بازدید : 235 یکشنبه 09 آذر 1393 نظرات (0)

ویرایش آنلاین عکسدر بسیاری از مواقع احتیاج پیدا کرده اید که یک عکس را به نحوی تغییر دهید ولی برنامه ی مناسب این کار مانند photoshop بر روی دستگاه شما نصب نبوده است. این تغیرات شامل ، حجم ، اندازه، کنتراست رنگ، چرخش ، برش و ... می باشند.  در این نوشته شما را با چند سایت تغییر عکس به صورت آنلاین آشنا می کنم. قابل ذکر است که سایت ها دارای قابلیت های ساده و پرکاربرد می باشند و امکان دارد شما با سایت های دیگری با قابلیت های بهتر آشنا باشید. سایت های معرفی شده در این بخش تنها نیاز های عادی شما را رفع خواهند کرد که در بالا به آنها اشاره شده است. این سایت ها بک عکس را از شما دریافت می کنند و طی چند مرحله آن را به صورت دلخواه شما تبدیل می نمایند و برای شما قابل دانلود خواهد بود.

 

امیر صادقپور بازدید : 185 جمعه 30 آبان 1393 نظرات (0)

امروزه ساخت بنر و لوگو یکی از مهمترین عوامل برای کسب و کار در اینترنت میباشد که به نوعی معرف حوزه کاری شما است. بنر و لوگو راهی برای دیدار بصری کاربران با فعالت شما در فضای اینترنت میباشد که شما کالاها و خدمات خود را به آنها معرفی میکنید. از این سو ما قصد داریم تا خدمات طراحی خود را به صورت حرفه ای و با قیمت مناسب به شما عرضه کنیم. اولین هدف ما جلب رضایت مشـتریان میباشد و اعتقاد داریم رضایت ، دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات شما باعث پیشرفت در پروسه کاری ما میباشد. طراحی های شـما عـزیـزان تـا ۴۸ سـاعـت بعـد از طراحی و تا دوبار ویرایش پشتیبانی میشوند.هدف ما جلب رضایت شما مشتـریان عزیز میباشـد.

درباره ما
طراحی بنر فلش,طراحی بنر گیف,طراحی حرفه ای بنر,طراحی بنر تبلیغاتی,طراحی هدر,بنر فلش رایگان,بنر فلش ارزان,طراحی بنر,نمونه کار بنر فلش,طراحی حرفه ای
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تبلیغات

    درگاه بانکی


    تبلیغات سایت

    آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 54
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 1,052
  • بازدید سال : 4,036
  • بازدید کلی : 25,619
  • کدهای اختصاصی
    لینک باکس